Wednesday, October 02, 2013

Mommy Dearest 廚房 -- 海參魚鰾窩


 Bon appetit 

cook w garlic ginger and superior stock
boil in ginger water for 5 min 
soak in water till soft 
超巨厚海參



這海參魚鰾窩真係好寶貴,因為這只超巨大又厚嘅海參,有錢都買唔到,係Gigi嘅媽媽知道我鍾意食海參,但係唔識浸,所以好有心咁泡好,洗好,叫 Gigi 帶來送給我㗎,這個心意真係令我感激萬分,多謝Aunty !


18 comments:

  1. Replies
    1. 真係好難,我試過,結束失敗,哈哈哈

      Delete
  2. Replies
    1. 我都係首次看見咁大㗎,多謝Aunty!

      Delete
  3. 我都唔識發, 奶奶幫我發咋. 講起遲啲要去買番啲海參叫奶奶(即佢工人)幫我發定啲嚟過年食先得.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妳在那裡買?我連怎樣挑選乾嘅都唔識

      Delete
  4. 我鍾意食魚鰾多 D! :P

    ReplyDelete
  5. 我都鍾意食海參, 一次過發多D, 放入冰箱

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,方便好多,一一諗到就可以用

      Delete
  6. 咁厚海參唔係咁易揾到,朋友真好!

    ReplyDelete