Saturday, February 25, 2017

Mommy Dearest 廚房 -- 湯圓

yummy
Hi cher














邀請越洋老師親自示範



4 comments:

  1. Replies
    1. 係呀,我的好友大師傅親自出馬,當然正正正啦,看見都想再食,希望她下次来時再做给我啦.

      Delete
  2. 上次問你湯圓D餡點樣整, 你選擇全部答晒你D FAN的回應, 都唔答我一個? 我覺得你好無禮貌囉! 你原來係正一自私鬼,分享一下都唔得? 整湯圓姐, 又唔係問你借錢, 洗唔洗驚到唔答呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello 無名氏,唔好意思啊,上次你問我本就想找我的好友問她怎様做(因为不是我做的),以为好快找到她所以没说回頭才答,点知她忙着旅行我又冇记性,咁就变了没答啦,唔好意思哦.
      Anyway, 她说炒香黑白芝麻,小心焦,磨粉,小心变油, 之后加豬油(最好自炸)和砂糖,至可以弄成一粒粒就可以了.
      祝你成功,日日開❤️!

      Delete