Wednesday, February 04, 2015

Mommy Dearest 廚房 -- 部隊鍋

Budae Jjgae

yummy cheese sausage


spam, sausages, lots of veg, sweet potato noodles, instant noodles



the stock is anchovies and kelp, boil for 30 min

add kimchi and chilli paste to own preference

bon appetit
 

好鍾意食韓國泡菜,特別係泡菜豆腐鍋,這是近期好興嘅部隊鍋,去首爾食到正宗的,回來照抄!

14 comments:

  1. Replies
    1. 完了我嘅心願咋。hehehee, I only ate once, after that is the meat jjgae, , wonderful WONDERFUL !

      Delete
  2. 我去韓國一定要食番個部隊鍋呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 首爾好多野食,怕你哋唔足夠時間食所有嘅野,哈哈哈!

      Delete
  3. 自己整得咁靚 鍾意幾時食都得啦 Yummy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝多謝,都係啲家人鍾意食才去研究下。

      Delete
  4. 全部撈晒落去似食盤菜XXD

    ReplyDelete
  5. 我仲未食過部隊鍋, 見到咁多肥嘢又咁多防腐劑就唔想食, 同埋辣嘢唔啱我家老爺.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己煮可以用好嘅材料,現在有新加坡製造嘅午餐肉,唔肥嘅,香腸買Pan Pacific or Tierney, all meat ^^

      Delete
  6. 你屋企呢排吹强烈韓風喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 泡菜可以減肥,我同仔仔需要減磅,所以。。。哈哈哈

      Delete