Tuesday, January 08, 2008

Rocky Road Brownie 解開心結之布朗尼



這就是我家三小瓜(囝囝,囡囡同契仔Bryan)最中意食的甜品,記得囡囡會考時還特別吩咐要求我整多些,因為可以減壓啊!

我平時多數加合桃或chocolate chips,在聖誕時,為了應節,把star shaped marshmallows 放入brownie ,做了甜到暈的rocky road布朗尼,更意想不到的是契仔話他最中意這個口味,我好象發現新大陸咁開心,今日有新焗爐,立刻安哥整來送給我的darling啦當然!

Rocky Road brownies, anyone game to eat this sweet, calorie laden dessert? My kids (including my darling godson) LUV brownies, and this "Christmas themed" brownie is the latest favorite. Still have to adjust the sweetness as marshmallow is just SO sweet, but then, I don't think they care as they have sweet tooth! Dieters beware!

5 comments:

  1. 我好怕食甜

    ReplyDelete
  2. Iris

    heeeee, make the scones then!

    ReplyDelete
  3. 哇! 我超愛甜食的, 所以血糖高, 哈哈哈哈啊哈........

    ReplyDelete
  4. 哈 哈哈ㄏ哈哈 所以威嫂要少吃一點
    我也喜歡吃甜食 所以越來越寬大 哈哈阿哈哈

    ReplyDelete
  5. All you gals are NOTHING (in size) compared to MEEEE, hoo hooo hoooooo!

    ReplyDelete