Wednesday, April 13, 2016

懷舊@HK旅 Day 1 - Dinner @ 益新

 
Hi Grand Aunty 
happy reunion

 










fish intestine 


fried milk 



my childhood favorite, sago pudding  
 
 
以前細個每次去探望姨仔都會去益新吃飯,今次回香港,表弟特別安排去那裏与表弟們重温童年回忆,看見我哋啲小孩子真是感谢主!
 

7 comments:

  1. 啲餸真係好懷舊呀, 好耐無見魚腸啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我父母都好鍾意食,同每次回香港我嘅表姐會叫佢地煮㗎,炸鮮奶都係。

      Delete
  2. 我無睇清楚個標題,本來仲想講,新加坡啲廚師煮粵菜好叻呀,原來係響香港

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,咁妳現在明白點解我在新加坡好少出街食廣東菜。^^

      Delete