Wednesday, February 19, 2014

初十宴客


 
happy company
dinner is served
 




beef stew w HK bean sheet 
 
ginger chicken









 
 
 
 

真係大頭蝦,忘記工人姐姐初十會放假,邀請左教會嘅好姐妹同幾個朋友來食飯,十道菜餚一人煮真係人都癲,但係個個食到好開心,我都覺得好滿足!

18 comments:

  1. 十道菜餚一人煮, 你好勁呀!

    ReplyDelete
  2. 十道中菜一人煮,真係多功夫呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 煮唔係難,最慘係冇人幫手洗同切

      Delete
  3. Replies
    1. 冇問題,咁你們何時再來探我地呀?

      Delete
  4. 十道菜難唔到你既^_^

    ReplyDelete
  5. 哈哈,我又要嚟食呀!

    ReplyDelete
  6. 高手即係高手,味味都咁有水準!!

    ReplyDelete
  7. 我都試過唔記得咗工人放假就請客, 做到儍呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係幾想自己打自己,哈哈哈. But really enjoyed the dinner and the company, worth all the work...

      Delete