Tuesday, March 04, 2008

飛來的禮物 Gift of love from USA








好開心啊 Mrs Leung,我收到妳的禮物了,多謝妳呀!
网友Mrs Leung從美國寄黎的禮物,真係又唔好意思時又好開心哩,真是窩心啊!
美國网友Mrs Leung好有心啊,她記得上次我朋友受洗,我地的廣東團契獻詩唱“燃燒為主”,是新心音樂事工唱的,Mrs Leung自己都好喜歡新心音樂事工的作品,佢地每隻廣東CD她都有.所以那日當新心音樂事工去她Texas的教會時,她也買了些送給我。
好好感動啊,在网上認識主內姐妹Mrs Leung應是大概一年前的事,本來有機會在台北一聚,可惜因那晚太夜,她趕不及去我的酒店相遇,不過我深信有日她會來探我的。。。最緊要要帶三位公主來,讓我的兩個囝囡可認識她們啊!
THANKS Mrs Leung for your lovely gift, really really am touched by your kindness. I am truly blessed in knowing you through the cyber world; and especially thank you for your encouragement in many ways. Your ministry at your church and your love for your children really inspires me and I am very thankful that God has sent so many Christian sisters to encourage me through this blog; I am indeed BLESSED!
Thank you thank you thank you, I will definitely enjoy each one of the hymns in the three CDs you sent me. I will let you know which one touches me the most, ok?



6 comments:

  1. 很窩心的禮物啊!主內一家,在網上可以認識一些海外弟兄姊妹是很開心的事情!你還有驚喜禮物喎!很明白你的感受,因為我也收過在網上認識的弟兄姊妹的聖誕禮物,很開心呢~
    這些詩歌我還未聽過添。

    ReplyDelete
  2. Christine,

    Yeah, I really thank God that thru my blogs I get to know so many Christian sisters and how we even pray for one another :) , God's love really has no boundary.

    Check out their website, amazing how they started this music ministry

    http://www.newheartmusic.org/chinese/ch_index.html

    ReplyDelete
  3. 哇 好棒的禮物喔
    在美國Texas啊!
    那我要來認識ㄧ下
    看看有沒有免費CDs可以拿
    我好厚臉皮喔
    哈哈哈啊哈哈哈............

    開玩笑的啦~~~

    ReplyDelete
  4. Icecreampuff

    Yoo, you must check out their website, they have sample albums there, REALLY good. You really must must take a look!

    ReplyDelete
  5. 哇 好貼心喔 真的是一個細心的姊妹
    Sophia 幸福喔....不過
    不要忘記幸福點點名 哇哈哈哈阿哈阿
    開玩笑的拉......

    ReplyDelete
  6. Tata

    幸福點點名, yeah, will try to do it this weekend. I might need your help in some scores for Chinese Hymns nah!!!, heeee

    ReplyDelete