Saturday, February 01, 2020

年花





8 comments:

  1. 好靚好靚嘅年花!話時話,我都好懷念水仙花香味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好鍾意水仙花,但係這裡好少。

      Delete
  2. Replies
    1. 妳都知道我鍾意花啦,今年這些floral arrangement 都係Babe Dearest arrange 㗎。

      Delete
  3. Replies
    1. 妳都知道我鍾意花啦,今年這些都係Babe Dearest arrange 㗎。

      Delete
  4. Replies
    1. 妳都知道我鍾意花啦,今年這些都係Babe Dearest arrange 㗎。

      Delete