Thursday, April 04, 2019

兒童節快樂

beautiful U of Washington 
at the quad 
how many times I walked across here for classes 
any random park will also have cherry blossom trees
 


這些係我母校U of Washington 現在嘅照片<3 font="">

雖然係遠在美國華盛頓州,我哋都有好多櫻花㗎,上週末係盛放高峰,這星期一樣咁靚,實際上華盛頓同溫哥華都有好多櫻花㗎,連我表姐門口都有種,所以我唔會特別去日本睇櫻花,人多同需要碰運氣,我女女三月去東京就早左兩星期,幾慘,哈哈哈。

9 comments:

  1. 睇花真係要講彩數。

    ReplyDelete
  2. 妳母校好靚呀,我私心加偏見地覺得美國嘅學校靚過加拿大架,哈哈!

    同妳一樣我都唔會特別飛去睇櫻花或紅葉,我怕人太多又怕旺季嘅機票酒店太貴,而且住喺四季分明嘅Toronto,點都睇到少少嘅,嘻嘻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. high five, 咁UW真係好靚,在美國大學中,她的校園有best campus獎㗎,哈哈哈。
      如果去日本,啲費用真係好厲害, peak time and no guarantee... XDXD

      Delete
  3. 好靚呀! 日本人來溫哥華睇櫻花, 加拿大華人回港睇夜景, 香港人就飛去日本睇櫻花或紅葉.各有各靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa, true true, 真係外國嘅花係靚啲嘅,lol.

      Delete