Tuesday, October 27, 2015

Mommy Dearest 廚房 -- 潮州飯桃粿

Voila
best with XO sauce


 





 


 




 


原来我真的是個鄉下婆😂😂,因为只有鄉下婆才會整啲傳统食物来做下午茶㸃😤😤😤😣😣😣 (不要問我誰说的👿👿👿)。
Sonny Dearest 话好味,哼哼......哼 !

500g rice flour
150g tapioca flour
1litre hot water w food colouring
5 tsp shallot oil
Steam for 10 min w filling

9 comments:

  1. 城市人仲識整呢啲,好難得就真

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這裡好多這些糕點,所以做下玩下。

      Delete
  2. Replies
    1. 我自己鍾意食香港glutinous 飯,這裡僅有花生同glutinous rice 咋。

      Delete
  3. 我食鄉下仔,唔知呢d係乜喎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好像啲茶果, 這個係潮州嘅鹹茶點。

      Delete
  4. 唔係喎~我都會鐘意食喎~呢個一睇就知好食~~~
    我都係老土人~

    ReplyDelete