Tuesday, May 12, 2015

曼谷❤Hea@旅 (Day1)


Bangkok Bangkok




nice view from hotel room

Berkeley Hotel @ Pratunam



always love this river taxi
 

話說女女換工,有十日假期才上班,一早講想請我地來個家庭旅遊,真係好主意,可惜仔仔聽到係曼谷,點都唔肯去,妹妹好失望,但係冇計啦,仔仔最怕購物啦。全部酒店,行情都係女女預訂,連費用都係佢出,真係好感動呀!


終於日子到啦,因為機滿,分開三班機去,好似皇室呵,哈哈哈。有驚無險,三個隊員三班機终於在熱情(38度咋)的曼谷聚集了,食食hea食食買@旅正式開始,Sawadee Ka!

9 comments:

  1. 又去振興曼谷經濟!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 去,難得女女請我地去玩麻,哈哈哈!

      Delete
  3. 又真係幾似皇室人員喎kakakaka..
    酒店view好靚呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. ahahahaa, 真係未試過咁㗎,好彩都叫熟啲路,自己去酒店都唔怕,我好鍾意這酒店。。。嘅早餐,真係正.
      女女本來想訂Amari Watergate 說 四。五星喎, 我都講唔好,怕啲早餐冇咁好 (DD說我黐線),哈哈哈!

      Delete
  4. 三個人三班機去, 真攪笑. 好彩你有囡囡, 請你去旅行, 仲可以一齊去shopping, 我得兩個仔. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poooorrrrr Luyi, WAIT, you will have TWO daughters in law, SO THERE.... <3 !

      Delete