Sunday, November 16, 2014

幸福的食譜

 
cup of kindness mix with love, add patience and faith in God .  Sprinkle with joy and thanks and cheer
 
 


 



(約翰福音 14:27) 我留下平安給你們;我將我的平安賜給你們。我所賜的,不像世人所賜的。你們心裡不要憂愁,也不要膽怯。
Peace I leave with you, my peace I give unto you: not as the world giveth, give I unto you. Let not your heart be troubled, neither let it be afraid.



每年生日都会收到我最"舊"的老友寄來的賀卡,我们的友谊從幼稚园開始,虽然因移民、结婚,分隔萬里至少三十多年,但友谊,感情一路没变,好感恩互相扶持分享!

非常中意今年的卡,"幸福的食鐠",祝愿我们每个都擁有這主賜给我们的幸福!


6 comments:

  1. you're so blessed to have so many friends (old and new)....

    xoxo, jessee

    ReplyDelete
  2. 好犀利呀, 幼稚園同學仲可以keep到, 我連小學同學都失聯了.

    ReplyDelete