Tuesday, November 11, 2014

生日慶祝 -- 2

 
 

thank you my dear friends 
favorite pastime
which photo is nicer? 
happy company
nice chilli crab 
all the food, delicious 
happy memory


生日正日同同事一齊去食飯唱K,還搵到現在香港好hit嘅 "相逢何必曾相識" ,第一次聽,覺得唔錯, Happy day again and again, kekkeee!

17 comments:

  1. 香港好hit嘅係 "相逢何必曾燒衣" 呀....哈哈哈....

    ReplyDelete
  2. 生日正日食飯唱K 這節目正都不得之了呀!!
    餐生日飯 睇見樣樣都好好味呢 特別係個chilli crab 留口水呀 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chilli crab yummilicious... plenty here. You ate it during your last trip, right? Did you try the pepper crab too?

      Delete
    2. 係呀 上次嚟有食到個chilli crab呀 真係好好好味!!! 但係哩 就無試到個pepper crab 啦 好 等我下次嚟試埋佢先 :)

      Delete
  3. Replies
    1. 咁等我問下DD嘅經理人先,哈哈哈,一定嚇C DD, hahahaa

      Delete
  4. 我都想聽下DD唱歌😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mei, 咁妳要自己來親自聽囉,哈哈哈 XD !

      Delete
  5. 節目豐富,蟹山勁吸引。

    ReplyDelete
  6. 橫果張靚啲^^
    有冇做埋做手架呢?!XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一路都咁靚啦,唔需要做手腳,哈哈哈

      Delete
  7. Replies
    1. 我七十年代已經去美國,冇聽香港歌啦, 住山區麻, hhhaaaa

      Delete
  8. Replies
    1. 哈哈哈,下次我香港我地叫如月安排啦!XD

      Delete