Thursday, July 24, 2014

VVVIP表姐到 --本地色彩食品


favorite food
see the local market


very interesting 
even all the new food 
smooth 
confirmed, hahaha 
haven't eaten this for years 
nasi lemak 

Kway chap was a special request 
smooth 



 


17 comments:

  1. 最後兩樣係乜呢?

    ReplyDelete
  2. 俾你啲美食相引到我要計劃吓幾時去新加坡一轉。

    ReplyDelete
  3. wilson唔識帶我去街市(>_<)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 男仔邊到識吖,佢已經好叻啦。(實際上佢家附近一定有㗎)

      Delete
  4. 咦! 我都係去到邊都搵下街市行下!

    ReplyDelete
  5. 行market好多地道野睇@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我超鍾意㗎,好C9都係咁話囉

      Delete
  6. 我都未食過, 有機會要試吓 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這裡除左雞飯,肉骨茶都有好多其他好味嘅食物

      Delete
  7. 揾你帶路揾食就最啱, 我好少去hawker centre 食嘢, W唔多鐘意架, 嫌熱.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩DD唔係咁咋,唔係我拍扁佢,哈哈哈! 講時講,好多地方都係我帶DD去,好像我係新加坡人多啲, .

      Delete