Wednesday, May 28, 2014

永平之旅 -- 福州麵製造廠

famous 
cottage industry


beautifully made 


demo  
good exercise 

dont think it is easy 

ready 
send for pressing
to desired thickness






 
half automation 
great slimming exercise

 
 
可以看啲福州麵條點製造真係開心啦!
 
 


16 comments:

  1. Replies
    1. 有,可以立刻拿啲從機器出來嘅麵㗎。

      Delete
  2. 兒時都有一個朋友屋企係製麵,所以我都覺得造麵好得意!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 咁你識我咁耐,妳講我有冇買吖? 當然。。。有,哈哈哈!

      Delete
  4. 我以為用機就唔駛人手壓添.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地有專人用棒打麵㗎,還叫我地試,當然唔掂啦

      Delete
  5. 仲有傳統製法示範睇幾好喎

    ReplyDelete