Wednesday, January 29, 2014

結婚週年晚餐

 


how many roses??


@ Bedok Mall 
love the name 
decor is quaint 
papaya salad is good 
like this too 
the surprise is the yummy fried spring rolls 
very nice dinner  
surprisingly tasteless soup, hmmm 
look what is opposite 
quite expensive, right? 
CNY is here definitely 
yes, 29 lovely rosees



Daddy Dearest 因為工作非常繁忙,所以我都唔想出去慶祝anniversary,都老夫老妻啦,但係sweet sweet 嘅 DD當然唔同意,哎呀,咁我知道佢嘅心意....終於我講我來選,當係係最近屋企同新開嘅shopping mall ,本來佢想帶我去板長,不過我鍾意越南菜多啲,這間未試過,比次機會它啦,結論係個pho湯唔夠味,DD講我煮嘅更好,好彩其他嘅都唔錯,時時都講啦,最重要係同邊個去食,食物係其次咋。

Thank you my dear !

12 comments: