Monday, December 09, 2013

香港 -- Baked Pork Chop Rice


hehehee


fast food 
really really good, not the taste, the memory 
this is not bad too



食到啦, 終於食到啦,三表姐本來叫我選邊間食日本菜,我諗自己人當然唔好客氣,自己大叫要食次次都食唔到嘅大家樂一哥豬排飯,多謝三表姐,我真係真係好滿足,可憐她要陪我食咋,哈哈!

9 comments:

  1. Replies
    1. No, I had too much luggage as it is. I only bought some roast ribs for Sonny.

      Delete
  2. 一哥豬扒飯我都一定食架.

    ReplyDelete
  3. 一哥豬排飯唔知有乜秘方,特別香架

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love the thick cut . Noticed this time it wasn't as nice as before. But still like it

      Delete
  4. 嘩 焗豬扒飯同凍檸檬茶呢餐太正啦 好味呀

    ReplyDelete
  5. 點解我唔知架?等我下次都去試吓先。

    ReplyDelete