Monday, February 26, 2024

重遊故居









弟弟的小學









以前常來買小食
🥰




好友舊家


童年回憶

8 comments:

  1. 原來你以前住何文田

    ReplyDelete
  2. A real trip down the memory lane!

    ReplyDelete
  3. 我以前都係住何文田,都好耐冇返過去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa , 我细時爸媽唔俾我地出去,祇去幾個區,連花園街都係回香港探朋友時好友带我去,好瘀

      Delete
  4. Replies
    1. 其實我细個唔知係何文田區架,瘀

      Delete