Tuesday, January 11, 2022

開心 x 100


好多謝小豚兒,教我点解决我上两個月不可在自己博格或各网友的博處留言之大苦惱,發覺好多用iPhone 的朋友也有同一問题,在此分享小豚兒的貼士,多谢晒小豚兒😘😘

Go to your Safari -> Settings -> Privacy -> uncheck "Prevent cross-site tracking."

7 comments:

  1. 我都好開心終於可以留言啦🎉

    ReplyDelete
  2. 我用網上版, 依然間中都仲有問題

    ReplyDelete
  3. 我是用電腦版,但找不到呢個Settings ,但我仍可留言,只是做多一重手續,謝謝你提點。

    ReplyDelete