Thursday, June 11, 2020

抗疫餐記 Day 42










9 comments:

  1. 魚魚未加辣前感覺溫柔啲,但放咗辣油之後又確係吸睛啲,哈哈!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 我哋好鍾意食㗎。其實我哋好似甚麼都鍾意食,哈哈哈。

      Delete
  3. Replies
    1. 我哋好鍾意食㗎。其實我哋好似甚麼都鍾意食,哈哈哈。

      Delete
  4. Replies
    1. 我哋好鍾意食㗎。其實我哋好似甚麼都鍾意食,哈哈哈。And we found a good meat supplier , so that helps.

      Delete
  5. 我哋好鍾意食㗎。其實我哋好似甚麼都鍾意食,哈哈哈。

    ReplyDelete