Tuesday, October 08, 2019

Mommy Dearest 廚房 -- 四川麻辣烤魚




麻辣烤魚







you can fry more for future use 
420 degrees F for 20 min till cooked 
Voila
醉翁之意不在魚, 找亮點。。。

係我在日惹買回來嘅椰子匙羹呀,Sonny Dearest 拿住那個ladle呀,我在餐廳看見已經好鍾意㗎,所以導遊特別帶我去買回來,好開心呀。

6 comments:

  1. Replies
    1. 我買左十幾個呀,哈哈哈,最開心係DD准我買,還叫我買多啲添,哈哈哈哈哈哈。

      Delete
  2. 好辣呀!

    個導遊好nice喎!

    ReplyDelete
    Replies

    1. 係呀,佢真係唔話得,佢還教我好多拍照技巧,好開心呀。

      Delete