Saturday, May 12, 2018

香港探親之旅 - 我爱快餐店


my parents cant understand why I like fast food café, hahhaa











我估一定係因为我小時没有多機會接觸香港快餐店,所以特别向往,臨走的晚餐我選擇再食一粥麵,本来想去大家x但附近没有,大快x的餐DD唔中意,咁就食還未食过的牛腩面和云吞啦, 佳大歡喜.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 每次回港, 我都好鐘意光顧快餐店, 又平又有水準,加上他們定期會轉餐牌, 不會咁悶 .一粥麵的魚旦粉都唔錯, 下次你們可以試試.最近回港在大快活食了個龍虾湯通粉旱餐, 好味到呢!

    ReplyDelete
  3. 我鍾意食街市的 food court,特別係大埔

    ReplyDelete
  4. 快餐店快捷方便又經濟,我都喜歡。

    ReplyDelete