Friday, May 05, 2017

香港懷舊&食之旅 -- 下午茶

welcome to HK


my dream drumsticks and milk tea.... all for me
 
not mine

always long q
yummy
two crazy woman
really good


after tea AGAIN?
our beloved club sandwich
and potato salad
3rd meal within 3 hours XD
how to eat dinner in another 2 hours?
but really worth it XD
 
 
話說去年三個幼稚園同學在新加坡reunion,講開現在人老啦, 應該多啲gathering,所以趁溫哥華同學回香港探親,我都飛回去一齊尋童年回憶(食係重要一環)。

咁重要嘅事, 當然需要記錄下來,所以以我咁懶惰嘅人,用相片代替啲字吧!
 

8 comments:

  1. Replies
    1. 出post 都要排隊嘛,哈哈哈哈哈。回味无穷

      Delete
  2. 次次見你post滷生腸, 我就流晒口水, 但次次返香港都唔記得食.

    ReplyDelete
  3. 肥姐小食店也是我的最愛,每次回港我都會幫襯.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我第一次見咋,同学说时时要排队

      Delete
  4. 滷生腸我以前都好鍾意食。

    ReplyDelete