Saturday, May 14, 2016

收穫豐富

my lovely haul
Daddy Dearest's share, hahaha

so beautiful and fresh 




Sonny Dearest loves these 
all prepared 
nice roast duck drumstick 
 
nice liver sausages
 
all nicely packed
 
 
 
我每次臨上飛機嘅早上,多數會去街市看有甚麼可以帶回家,唔帶看下都好開心,我真係有啲瘋,哈哈哈!
 
好厲害吧...啲行李. 我都觉得很實用,多谢大家!

5 comments:

  1. Replies
    1. 我好多野帶啦,DD會罵我㗎,哈哈哈,因為佢唔想我提重野麻,點到即止(仔仔也太肥唔好食咁多啦)。

      Delete
  2. 你地真係好多食物都可以帶。

    ReplyDelete
  3. 其實你點樣可能帶到咁多嘢食番嚟架? 我平時帶少少都爆喼喎. Did you check in the roasted meat?

    ReplyDelete