Wednesday, December 09, 2015

Mommy Dearest廚房 -- 奶王造型包

Good morning Singapore
love custard
so cute
 
normal sweet dough 



 


trying the oven again 
160 degrees 15 min 
beautiful



好靚呀,好鍾意這個造型呀。。。好鍾意呀呀呀呀!



13 comments:

  1. 我都鍾意呢種造型,靚得嚟唔係太多功夫!

    ReplyDelete
  2. 我同你一樣 都係好鍾意食奶王架 再加上咁得意的做形 真係想食多幾個 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我從細都鍾意奶黃,真係好好味。

      Delete
  3. Replies
    1. 多謝多謝,我一看就愛上,哈哈哈。

      Delete
  4. Replies
    1. 我從細都鍾意奶黃,真係好好味。

      Delete
  5. 個造型極度靚~~~~仲要係我最愛既奶皇餡...不得了~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係好鍾意食奶黃,好彩新加坡冇,唔係一定肥C

      Delete