Friday, August 01, 2014

開心四人組又來啦!

Happiness is...
dinner with family and good friends
冇主題的一餐
Pho Bo
shredded chicken 
beef shin 
vegetarian rolls  
手拍青瓜--DD's special request 
紅豆沙 and durian 
darling JJ


工人姐姐回鄉一個月,但係飯局當然要繼續啦,我啲開心指數才可以持續高度麻,哈哈哈!

 

14 comments:

  1. Replies
    1. Yes, love to have dinner n chat chat chat, about HK about life, hahahaa

      Delete
  2. 冇工人姐姐辛唔辛苦呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 實際上唔係咁難,只係個花園早晚要淋水,我又要上班,所以要早啲起床,煮晚飯只有一小時(仔仔放工好餓),所以需要計劃好煮甚麼同要快,洗衣仔仔包,女女掃地,唔錯呀,好好嘅練習!

      Delete
  3. 你自已一個人整咁多嘢呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我習慣㗎,平時有工人party都係我自己煮,所以我習慣㗎,係洗碗就多啲,但係我朋友幫我洗,個個係好朋友,所以唔需要客氣,哈哈哈!

      Delete
  4. 冇了工人姐姐,大家要辛苦一點

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好彩仔仔負責洗衣,女女洗地,慢慢做可以習慣嘅, !實際上我想佢地學做多啲家務

      Delete
  5. Replies
    1. 當然需要,煮飯同聊天係好重要㗎,哈哈哈!

      Delete