Thursday, March 27, 2014

嘉賓 Gigi Tendy 到 -- 馬六甲老城舊貌


I love old Malacca 





to make cendol 







where can you find this??? 







































 

我鍾意馬六甲係因為它像幾十年前嘅澳門,好快它也因為時代進展會成為新樣貌,好可惜。今次真係拍下多啲相片,留下美好嘅回憶!

 

12 comments:

  1. Replies
    1. 覺得人老左就更加鍾意童年回憶,哈哈哈

      Delete
  2. Replies

    1. 所以我咁鍾意這裡,真係更似我記憶中嘅澳門.
      覺得人老左就更加鍾意童年回憶,哈哈哈

      Delete
  3. 好多餅模,有冇買返個?
    老店舖好有懷舊味

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前已經買左好多,到現在依然在我櫃內,冇郁道,哈哈哈

      Delete
  4. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. 係呀,好靚呀,全部係傳統蛋糕款式,現在外邊好少啦 !

      Delete