Friday, January 31, 2014

馬到功成


花開富貴
心想事成 
紅彩頭 
firecrackers 
all decked out
恭賀新禧
 
 
 

祝福各位

馬到功成
身體健康
主恩滿滿



Thursday, January 23, 2014

飛來的賀禮

so nice
wow , from Taiwan



昨日放工回家,看到一大個郵包,我最鍾意接到海外包裹㗎啦,最喜歡打開時嘅期待同驚喜。

今日收到嘅係台灣寄來嘅新年禮物,係她自家店嘅肉乾同食品,包裝好靚味道當然更佳,最開心係佢嘅心意,咁忙碌都寄來這份裝滿人情味嘅賀禮,多謝妳 Sandy !

VVVIP公公婆婆到 - 早餐

 

nice day

Sunday, January 12, 2014

六條蔥醫感冒 ?


 
唔知得唔得,試下冇妨



👍馬浚偉六條蔥醫感冒

我個中醫話因為蔥嘅根部,有好多微量元素,有助提升免疫力同抗氧化,係抵抗感冒嘅最好食療。

馬浚偉的感冒食療是母親一位相熟中醫師教他。「每次感冒,我就返屋企煮蔥水飲,飲完大覺瞓,第二日已經好番,對初起嘅感冒真係有效。我介紹俾朋友,佢哋都估唔到幾條蔥就可以擊退感冒,如果飲完一個碗未好番晒,第二日再飲多碗,飲到第三日一定好番。」

材料:蔥 6條
煮法:將蔥連根洗淨,只要葱根及底部白色蔥頭向上 6吋,放一碗水(蔥要凍水落)煲 5分鐘即飲。

中醫見解

張醫師:蔥水呢個方法係有效,因為蔥水可散風寒,對偏寒性感冒(鼻水稀兼有鼻塞)效果較為顯著。
記者後記:上星期記者患感冒,即煲蔥水飲,翌日果然痊癒大半,再飲多碗即完全好番,非常神奇 。